1 340 перегляд(ів)

Конспект уроку: ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 2 КЛАС  УРОК 1

ЯК ДАНИЛКО ВІДПОЧИВ УЛІТКУ

Мета уроку:

  • навчальна: повторити правила поведінки в комп’ютерному кабінеті, пристроїкомп’ютера; розширити уявлення про інформацію та інформаційні процеси;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас учнів;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до оточуючих, їх думки, само­стійність.

Тип уроку: повторення вивченого матеріалу, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація «У магазині комп’ютерної техніки».

Програмне забезпечення: графічний редактор Paint.______

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
  2. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Бесіда

—  Ось і проминуло літо. Стільки цікавих подій відбулося під час кані­кул! Що вам найбільше запам’яталося?

—  Наш знайомий Данилко теж хоче поділитися своїми враженнями. Але спочатку відгадайте ребус, який хлопчик склав для вас на канікулах.

Робота з ребусом

(Ключове слово: комп’ютер)

—Пригадайте, як звуть нашого вірного помічника? (Комп’юшко)

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Гра «Магазин комп’ютерноїтехніки»

Виберіть пристрої, необхідні для комплектування комп’ютера (на слай­дах мультимедійної презентації демонструються пристрої комп’ютера та інші прилади; учні повинні вибрати необхідні пристрої та пояснити їх призначення).

Гра «Так чи ні»

  • До комп’ютерного кабінету не можна приносити їжу, напої.
  • Можна розпочинати роботу за комп’ютером у будь-яку хвилину без до­зволу вчителя.
  • Можна доторкнутися до розеток, кабелю та вмикачів.
  • Можна бігати та бавитися в кабінеті.
  • Руки мають бути брудними та вологими.
  • Відстань до екрана монітора має бути 50 см
  • Щоб запустити програму, треба двічі клацнути лівою кнопкою миші, підвівши вказівник до ярлика.
  • Програми запускаються самі по собі.
  1. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

КАЧЕНЯТА

Раз, два — всі пірнають,            Сім, вісім — що е сили

Три, чотири — виринають,       Всі до берега поплили,

П’ять, шість — на воді              Дев’ять, десять — обтрусились

Кріпнуть крильця молоді,         І за парти опустились.

  1. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК

Робота з підручником: § 1._________________________

—  Данилко не лише склав для вас ребус, він іще й намалював малюнок. Розгляньмо його (с. 4).

—  За допомогою яких органів чуття людина сприймає інформацію?

—  Що таке інформаційні процеси?

—  Які інформаційні процеси ви пам’ятаєте (зарис. на с. б)?

—  Які інформаційні процеси відбуваються під час виконання алгорит­му (с. 8 завдання 3)?

Додаткове завдання

Гра «Озирнись навколо»

Які з предметів, що знаходяться в кабінеті інформатики, можуть нам повідомляти будь-яку інформацію? (Годинник, вікно, екран монітора, до­шка та ін.)

Робота за комп’ютером

1)Інструктаж учителя.

За допомогою комп’ютера ми можемо виконувати різні інформаційні процеси. Спробуйте зберегти інформацію про сьогоднішню погоду у вигля­ді рисунка, створеного в графічному редакторі Paint.

Нагадайте, як виглядає ярлик цієї програми.

2)Практична робота за комп’ютерами.

3)Вправи для очей.

 

 

СОВЕНЯТА

Сплять маленькі совенята.         Відпочити треба їм!

Раз! — розкрили оченята.         Вправо, вліво оченята

Подивилися навколо,                 Повертали совенята.

Потім вгору і додолу.                Совенята будуть спати,

Оченята — блим, блим, блим!  А ми будемо працювати!

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Гра «Що змінилося?»

На дошці (або на екрані) розміщенні зображення пристроїв комп’ютера. Діти заплющують очі. Учитель прибирає або переміщує предмет. Діти по­винні з’ясувати, що змінилося.

—  За допомогою чого отримували інформацію?

—  Які інформаційні процеси виконували?

  • ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  • Icon of Infor 3 (1) Infor 3 (1) (22.3 KiB)
Скачав конспект! Скачай презентацію-->
загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *